Idag är det tisdag!

Och absolut ingenting på televisionen. Jag har tankat hem Monty Python Live at Hollywood så det blir nog kanske den. Någon roligare show får man leta efter! Men nog om mina planer för de återstående timmarna av dagen. Idag så har jag haft huset för mig själv så då gjorde jag...ingenting. Kom upp ganska sent så då blir det alltid svårare att komma igång. Eller förresten, jag har pysslat med den andra bloggen. Ta kort, redigera m.m. tar mycket längre tid än vad man kan tro! Och sen så hjälper det inte direkt att ha en förståndshandikappad dator. Jag blir snart fullkomligt galen på denna märkliga apparat! Gah!

Men vid 5 tiden då båda päronen befann sig hemma så åkte vi in till Sala och skulle plocka upp Johan. Idag var det dags för att skriva på hyreskontraktet. Fast jag var inte med när den stora händelsen skedde, utan jag satt ute i bilen och sov. Jag ska väl egentligen inte vara trött men tyvärr så kan jag inte göra något åt det. Jag skyller på vädret!

Ne, nu drar jag. Heeeeeeeeeråå (Typiskt Johanna adjö)

http://www.tomrichmond.com/blog/wp-content/uploads/2007/12/monty-python.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0