Måndagen

Här sitter jag och dricker en kopp thé och lyssnar på John Mayers senaste live-cd. Han är bara så fenomenal och jag tröttnar aldrig. Men jag har inte suttit och fascinerats av honom hela dagen heller, jag kom nyss hem från mormor efter att ha kluppit gräset där. Men jag fick dåligt samvete då jag klippte sönder en liten groda och en fågel (död, hoppas jag). Men då jag inte har mina andra ögon på mig så är tillvaron mycket dimmigare. Så jag skyller på det!

Imorgon så ska jag, mamma och pappa följa med min bror Johan och hans Maria och titta på deras lilla hus som dem ska flytta in i början av oktober. Jag är så glad för deras skull att de slipper den senila, rökande, konstiga, påträngande tanten i våningen under.

Snart börjar CSI NY så då blir det tv-tittande med mor min. Men jag vet inte om jag lyckas slita mig ifrån my man, John.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Johans Maria ;)

Tack Johanna, helt underbar kommentar om vår hyresvärd!! Hoppas ni får gå in i huset idag, vore kul om ni fick se hur det såg ut.



Övningsköra igen snart? Vad säger du?



Kramis

2008-08-26 @ 11:10:05
Postat av: Johanna

Maria: Det var så lite så :) Tyvärr kom vi inte in men hon skulle tydligen flytta ut ganska snart.



Och jag vill gärna övningsköra snart! Och gärna på asfalt :)



Kram!

2008-08-26 @ 20:33:46
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0