Dan före dan före doppardan

Idag är det måndag. Och på onsdag är det julafton. Sanslöst tokigt. Väldigt tokigt. Rent utav galet. Granen är klädd, klapparna är inslagna, Starkvinsglöggen är uppdrucken och lussebullarna är uppätna. Fast att man fullkomligen frossar i onyttigheter så går jag bara ner i vikt. Min kropp är lika konstig som jag själv. Sanslöst konstig. Väldigt konstig. Rent utav galen.

Idag då? Tja, mor och far är och handlar det sista, och här sitter jag. Har slagit in en klapp åt mamma som i princip var mission impossible, men en Melin klarar det mesta! Annars då? Jag sitter och är lite fascinerad av Itunes. Jag har ca 600 låtar inlagda, ganska många för att vara jag. Men jag drog till med att trycka på Shuffle-knappen, och den låt jag får fram är en gammal jullåt av Queen. Den ENDA jullåten som jag har i biblioteket, den måtte vara ett mirakel. Sådant tycker jag är fascinerande.

Nä, nu måste jag väl gå och göra något vettigt, eller nje, eller jo, eller nja. Eller så går jag och tar en lussebulle.

Tjen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0