Onsdagen är kommen

Här sitter jag i min ensamhet och plinkar på tangentbordet. Fast, helt ensam är jag väl inte, jag har ju min John som sjunger till mig. Pappa är som vanligt på möte och mamma har gett sig iväg för att jobba. Men inte mig emot, har ändå massa bilder att redigera till systerbloggen. Ibland är redigeringen det roligaste jag vet men ibland så får det mig att totalt klappa ihop. Men det är bara att ta sig i kragen!

Igår så spenderades i stort sett hela dagen utanför hemorten. Först begav vi oss till Sala där bebiskläder stod på agendan. Bror min har blivit far igen, och jag har således blivit faster till en liten Eskil. Vi körde lite powershop (kan man säga powerwalk så kan man säga powershop) för att sedan bege oss vidare till Västerås där ett sjukhusbesök skulle göras. Mormodern ligger inne igen men är på bättringsvägen. Förhoppningsvis kommer hon hem imorgon med en kryare kropp och knopp!

Men vi avslutade dagen med att gå på bio, det fick bli Madagaskar 2! Jag, mor och mellanbror skrattade gott, och det behövdes. Det är inte så ofta man får göra det. Inte jag iallafall.

Nä, nu kallar Photoshop på mig. Måste greja lite med lite kollage och så! Vi höres!

Lovisa var här i fredags och lördags och fascinerades av min nya leksak. (Johanna = tekniknördis, ja)


Jag fascinerades av William Hung


Sedan fascinerades vi båda av SuperJens superkrafter.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej:D Jag är ledig nästa helg om ni också var det?:D

2008-11-28 @ 20:31:12
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0