Nina och jag konverserar: 2

Mouthgiga hero, utdrag från telefonen, 3e maj

Nina och jag diskuterar vad vi gjorde på Valborg

Nina:

Jag spelade bland annat Guitar Hero hos en kompis

Johanna:

Hur gick det då?

Nina:

Nä du, han är proffs både i det och på riktig gitarr...attans.

Johanna:

Du får bli sjukligt bra på mungiga så kan jag framställa och utveckla Mouthgiga Hero, Kanye West Edition

Nina:

Det låter bra tycker jag! Då ska jag äga sönder alla

Johanna:
Kan väl passa på att utveckla ett kit med gigan plus en blockflöjt, ett dragspel och ett par foppatofflor på köpet. Sedan ett års prenumeration på Allers

Nina:
Vilket kanonerbjudande, detta får man inte missa. Men glöm icke badmössan

Johanna:
Visst ja, badmössan! Ska man kanske slänga med en kylväska?

Nina:

Blir perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0