Nina och jag konverserar: 4

Två nya karaktärer för den (förhoppningsvis) kommande filmen Monsters Inc 2, utdrag från MSN

Nina och jag talar om monster
Johanna:
Jag vet!   Monstrena Nina och Johanna
Nina säger:
helt outstanding
Melin! säger:
Vi kanske kan få vara med i Monsters Inc 2?
Nina säger:
nämen jaa
Melin! säger:
Monsters Inc 2: The return of the brauntasaur Nina and the screccosaur Johanna
Nina säger:
screccosaur
hahaha
den va bra
Melin! säger:
Undrar hur den ser ut
Som en enögd skata tror jag
Nina säger:
precis som jag föreställde mig
Melin! säger:
Hur ser du ut då?
Nina säger:
som en tvåögd dinosaurie
eller vänta
skoja
jag ser ut som en fjäderlös bäver
Melin! säger:
Vacker som en möglig ost i en fors!
Nina säger:
du menar väl en älv? alla vet ju att det är mer elegant
Melin! säger:
Oj, jag menade fjord
Vacker som en möglig herrgårdsost i en norsk fjord
Nina säger:
bredvid en inhemsk fjordlax
Monstrena Nina och Johanna.

Nina:
Helt outstanding!

Johanna:
Vi kanske kan få vara med i Monsters Inc 2?

Nina:
Nämen ja!

Johanna:
Monsters Inc 2: The return of the brauntasaur Nina and the screccosaur Johanna.

Nina:
Screccosaur...Den va bra!

Johanna:
Undrar hur den ser ut...Som en enögd skata tror jag.

Nina:
Precis som jag föreställde mig

Johanna:
Hur ser du ut då?

Nina:
Som en tvåögd dinosaurie. Eller vänta...Jag ser ut som en fjäderlös bäver.

Johanna:
Lika vacker som en möglig ost i en fors!

Nina:
Du menar väl en älv? Alla vet ju att det är mer elegant.

Johanna:
Oj, jag menade fjord. Lika vacker som en möglig herrgårdsost i en norsk fjord

Nina:
Bredvid en inhemsk fjordlax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0