Detta är ju inte klokt

Jag är ju verkligen sämst på att skriva här! Vet inte var min tid tar vägen, men den finns inte iallafall. Aja, jag lovar inte något men jag ska försöka att bättra mig på den här fronten. Men jag prioiterar den andra bloggen framför den här, har ju lite (mycket) mer läsare på den. Men snart ska jag bege mig hem till min mormor för att uträtta lite ärenden som jag lovat henne. Kanske hörs ikväll? Troligen inte men man vet aldrig!


Lovisa på vårat "hak" i Västerås förra veckan. Bästa stället enligt oss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men du kan ju inte lägag upp världens fulaste bild på mig för då ger jag igen ska du veta;D

2008-12-26 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0