22.49

Goderafton får jag säga! Passar på att göra en liten kvällsuppdatering innan det är dags för sängen.

Idag så åkte jag och mamma in till stan och gjorde den osäker. Som vanligt så träffade hon på 45 bekanta som hon ska stå och prata med i 5 minuter vardera. Förutom det så åt vi en god lunch på café Rambo? Rimbo? Rombo? Dumbo? Vi tog en grillad toast med sallad till. Otroligt gott måste jag säga! Sedan delade vi på en delikat mazarin som serverades fint med jordgubbar, björnbär och en klick grädde. Vad gjorde vi mer då? Vi handlade smycken, jag handlade lite nödvändigheter till håret och naglarna, mamma köpte träningskläder och massa annat tokigt.

På kvällskvisten så hann vi även med en sväng i elljusspåret med stavarna. Skönt att röra på påkarna lite! Som vanligt fick jag skavsår, som jag får varje gång jag rör på mig, men denna gång någon annanstans. Nämligen i händerna av staven. Herregud, finns det kroppsplåster mån tro?

Nu ska jag faktiskt gå och beundra min fina samling av Seinfeld. Och sova lite också.

Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Marajja

Jättefina armband!

2009-04-15 @ 14:15:18
URL: http://www.bj23rkwall.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Marajja pirajja: Gillar dem som tusan! 69 kronor hos Kapp Ahl :)

2009-04-15 @ 14:56:21
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Beauty

Hehe, de armbandet har jag också. Fick det av min sambos syster i present =)

2009-06-26 @ 23:33:12
URL: http://beautycouture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0