Jag hänger inte med


Jag förstår inte. Barnsjukdomar och kontantfria bussar, jag ser inget samband över huvudtaget. Kan någon förklara?

Update

"Barnsjukdomar brukar de kalla problem som kan uppstå vid förändringar, typ att ta bort kontantera på bussarna. Problem kan vara t.ex. att automaterna inte funkar, kortläsaren är paj eller att folk inte förstår hur de ska göra. "Dåliga saker i början av något nytt" tyyp..:) haha (och jag är inte så smart nej jag var tvungen att fråga min kollega) ;D"

Tack Saz! Haha

Kommentarer
Postat av: nina

hahaha stört :D

2009-08-25 @ 21:49:18
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Tomten

Kan bero på att om det inte är några kontanter inblandade så kan inge sjukdomar spridas vidare då ingen rör någon annans pengar.

2009-08-26 @ 08:47:59
Postat av: Sandra

Barnsjukdomar brukar de kalla problem som kan uppstå vid förändringar, typ att ta bort kontantera på bussarna. Problem kan vara t.ex. att automaterna inte funkar, kortläsaren är paj eller att folk inte förstår hur de ska göra. "Dåliga saker i början av något nytt" tyyp..:) haha (och jag är inte så smart nej jag var tvungen att fråga min kollega) ;D

2009-08-26 @ 10:28:46
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0