Tjosan på dosan

Tio i elva?! Det är Seinfeld om 5 minuter! Det får bli lite kort skrivet då alltså. Men dagen har ungefär sett ut såhär:

Vakna. Spelade en match Picross mot de duktiga Japanerna. Gick upp. Åt frukost i form av filmjölk och havrepuffar. Åt en grape. Grejade med lite grejer till systerbloggen. Duschade. Klippte håret med kökssaxen. Slängde på lite svärta på ögonen mina. Satte mig i en bil. Klev ur bilen. Skrev på papper om utbildningen. Satte mig i en bil. Klev ur bilen. Åt mat. Läste lite i en bok. Mor kom hem. Mor och far åkte. Bloggade. Poppade popcorn. Stirrade på en film. Mor och far återvände. Såg klart på film. Satt och skrev ett värdelöst inlägg på ett ganska så irriterande stakigt sätt.

Så, där har ni min dag!

Harre braaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0