Kasslerkorv's nya VD?

Sandra har stora förhoppningar om vårat företag så jag tror rent av att hon får tillträda som Vice Direktör(inna). Hon verkar ha mest erfarenhet och ha en bra insikt i denna företagsvärld. Här är hennes tankar:

" Det här borde ni helt klart göra företag av! Jag vet, jag har ju vart företagare i ett år nu. Men har vissa synpunkter. Ekorrarna bör nog vara mixade..eftersom det härliga ekorrsmaken inte utsöndras annars. Sedan ser jag gärna en smak i form av "gammal fotsvett/banansorbet" Tror på att den skulle locka folk till er. Speciellt idrottsmän och idrottskvinnor..kanske en och annan tränare med? Jag ser STORA förutsättningar i detta företag. YES I DO! "

Vi tackar för dina synpunkter. Om ni inte fattar ett dugg vad vi pratar om, se gärna inlägget nedanför.



Snart i butik?


Kommentarer
Postat av: Nina

hahahahaha :D så jäklans bra! vi har nåt bra på G verkligen ;)

2009-05-30 @ 23:33:43
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahah ååh jag är hedrad hörrni:D jag ska göra mitt bästa

2009-05-31 @ 17:09:16
Postat av: Johanna

Nina: Jag känner mig mäkta stolt över det här



Sandra: Annars du, annars får du...sparken!

2009-06-03 @ 11:24:06
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0