Torsdagen

Här sitter jag och fascineras av hur otroligt bra den nya Keane singeln är. Och jag fascineras av det otroligt tråkiga vädret som vi har. Kan det inte vara sol och varmt när det väl är sommar? Och varför inte året om? Men det är väl bara önsketänkande.

Idag har det iallafall blivit lite gjort. Jag klev upp vid 10 tiden och slängde lite kallt vatten på ansiktet för att  vakna till. Jag har kommit in i en ond cirkel där jag är vaken nätterna långa och sover bort halva dagen. Jag måste nog ta itu med det där.  Efter det smått chockartade uppvaknandet så tog jag itu med min systerblogg som havererade igår kväll. När det  väl var gjort så gjorde jag klart denna blogg så att den fick ett någelunda  överkomligt utseende. Nu så var bloggbesvären avklarade som jag grubblat på hela natten.

Annars så har jag plockat ner och vikt alla mina 154596 tröjor och dylikt som låg på min soffa här inne på mitt "kontor". En ganska så stor bedrift anser jag. Sedan så har jag lagat mat, det blev en kulinarisk  tomatsoppa och för inte allt för länge sedan så åt jag pasta med skinksås. Mums!

Hur kvällen ter sig så vet jag inte, absolut inget på tv så det kanske blir en film. Håller på att ta mig igenom "Det våras för..."-filmerna och jag har betat av två. Tror nog att det blir lite popcorn och "Det våras för rymden" lite senare!


 

Raindrops keep on falling...



Ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0