Tisdag morgon

Hålla!

Tiden går fort när man har annat för sig, därav det dåliga bloggandet. Kan väl göra en snabb resumé på vad jag har gjort den senaste veckan, men det blir lite svårt då jag har minne som en iller (har dock inte sett en studie på att just illrar skulle ha dåligt minne, men jag tror det). 

Onsdag: Besök hos Arbetsförmedlingen. Jiho.
Torsdag: Yrseldagen. Tuppade av på morgonen och var konstig hela dagen. Men jag lyckades baka bullar iallfall.
Fredag: Trädgårdsmästarn Melin var igång och lite pizza leverarat av pappa från stada på kvällen. Gott.
Lördag: Heldag i Sala. En sväng på stan där det inhandlades nyttigheter på Hälsokost och sedan till Johan & Pirajan. Lite loppis, lite grillat och mycket snygga bilar på bio. En bra dag!
Söndag: Jeppe var hemma en kortis, sedan vet jag inte riktigt vad det blev av den här dagen. Kanske städade jag lite?

Igår så började dagen med att pappas hjärta dunkade lite som det ville men som tur var så dunkade det rätt till slut. Under morgonen fick vi besök av Johan som skulle greja med sin pärla; Jettan. Sedan blev det en sväng till Västerås på eftermiddagen där det skulle lämnas lite saker till Jesper. Vi hann även med att äta på Max och en sväng till Rusta. Sedan lite storhandling för Jespers del på det. Jag storhandlade också, köpte ytterligare 2 Seinfeld. Wiho. 

Idag så ska nog Cecil och jag hitta på något. Får se vad det blir!

Härrå!

Kommentarer
Postat av: Pirajan

Pirajan, det är jag det =)

2009-04-28 @ 14:52:41
URL: http://www.bj23rkwall.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Pirajan: Helt klart ;)

2009-04-29 @ 10:16:07
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0