Tisdag

Har inte skrivit något om helgen än, men det kommer. Sitter vid fel dator för tillfället så det är inte så värst lätt att sätta in några bilder. Det kommer nog en resumé ikväll skulle jag tro!

Just nu sitter jag i köket och lyssnar på "Saturday night fever", det är så härligt med lite 70tals musik. Tror nog att mamma uppskattar det allra mest eftersom att det är musik från hennes yngre dar. Hon försöker till och med ta sig an Bee Gees höga och ljusa stämma. Och nej, det låter inte vackert.

För andra dagen i rad så vaknar jag med ont i nacken och huvudvärk, men jag klagar inte för det. Det finns värre saker som man brukar säga. Men idag så ska jag kanske baka lite bullar och greja lite. Kanske en promenad? Kanske det ja!

Det höll jag nästan på att glömma, men jag var på bio igår med mor min. Det blev "Män som hatar kvinnor" och den var faktiskt bra för att vara en svensk film. Rå skulle jag väl inte kalla den för, men det kan vara för att jag är härdad av alla serier som CSI/CSI NY/Criminal Minds/Cold Case och allt vad det heter.

Nu kilar jag. Stay alive!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah jaa o´connor är ju för jäkla snygg;););) hahaha

2009-04-26 @ 21:34:09
Postat av: Johanna

Sandra: Han skulle vart i Borlänge den 18e ;)

2009-04-28 @ 09:56:05
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0