Nina och jag konverserar: 1


Fiskdammen, utdrag från MSN

Jag berättar för Nina att jag inte ser fram emot att göra den muntliga delen på utbildningen i höst

Nina säger: 
Jag kan stå bakom ett skynke och va osynligt stöd

Melin säger: 
Sen kan vi leka fiskdamm

Nina säger: 
Ja,  jag ska sitta på kroken!

Melin säger: 
Vad ska vi ha i påsarna då?

Nina säger: 
Potatismjöl och kasslerkorv

Melin säger: 
Och smulad grävling. Men vi måste ha en dricka också! Ankleversky?

Nina säger: 
Åh vilken perfekt blandning

Melin säger: 
Mina classmates kommer att spy av lycka

Nina säger: 
Är du säker på att de är pga lycka?

Melin! säger: 
Jag kan garantera dig det! Jag spyr av lycka redan nu!

Nina säger:  
Ojdå där ser man! Tyckte de lukta lite speciellt här

Melin! säger: 
Du menar att det osar ända till dig? Vinden måste ligga rätt alltså


Kommentarer
Postat av: Nina

ååh när vi hade kemi på gamla dar! på den tiden du var en liten pojke ;) det klär dig

2009-08-15 @ 23:57:10
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har alltid velat vara en liten pojke

2009-08-16 @ 13:46:35
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0