Happ.

Kanske man ska ta och skriva lite här då? Kanske det ja! Måste väl erkänna att blogglusten har inte riktigt legat på tipptopp. Man ska bara skriva om man bara känner för det har jag lärt mig. Och idag så känner jag för det!

Dagen har varit regnig, fast det är inge fel med det egentligen. Än så länge har jag bakat lite, grejat lite, slängt i mig lite föda och tränat hjärnan med hjälp av lite korsord. Säg vad ni vill, men jag finner att lösa korsord väldigt roande. Fast inte lika roande som att spela Picross på min DS. Har blivit helt galen i det. Fullständigt galen. Fast det är förstås inte lika roligt när man gång på gång förlorar mot japanerna på andra sidan klotet. Ja, man spelar mot andra i hela världen tack vare det inbyggda WI-FI kortet. Teknik, ja, teknik.

Imorgon börjar nedräkningen till Göteborg på allvar. Då är det bara 14 dagar kvar! Det är också ganska galet. Känns som om vi väntat och längtat flera ljusår. Men det ska vilket fall som helst bli så himla kul. Och det är kul att längta till något roligt efter det som hände i söndags. Jo, jag är fortfarande ledsen. Det är ju en del av familjen som saknas. 

Neppilepp, nu ska jag väl göra det jag är bra på; photoshoppa!

Herrå harra hejsvejilej!


Jag lyckas alltid se normalt ut på kort. Absolut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0