Jungle boogie

Frukost är ett underskattat mål, nuförtiden så är det nog bland det godaste jag vet. Speciellt om jag får avnjuta Ångbageriets goda russinfrallor. Skulle nästan kunna påstå att det är godare än en pizza. Men bara nästan.

Jag är inne på slutfasen av teorin för körkortet. Det känns bra måste jag erkänna. Sen är det bra att jag kommer ihåg allt jag läser (I'm a genius). Sedan så blir allt mycket roligare när man använder Road Quiz. Igår fick jag en bugg så att det var bara älgar på vägen istället för bilar. Sånt tycker jag är roligt.

Vad händer annars idag då? Jag ska fortsätta att gnugga mina geniknölar som jag redan påbörjade igår. Världens bästa Sazzo fyller idag (Saz, jag vill ha 20 öl tack) och Nina & Jag håller på att planera hur vi ska fira jäntan. Längtar gör jag vilket som. Jag tycker inte om uttrycket "jag älskar mina vänner" men det gör jag tamefan. Lovisa, Nina och Sandra, ni är de bästa som finns!

Nä, nu drar jag, härrå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ooh gud va du är söt:D Jag älskar er också mina kära vänner och klart kan du få 40 öl om du skulle vilja ;) bara att säga till..saz is tha fixer..:P

2009-03-26 @ 21:05:21
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0