Today is the day of wednesday

Ännu en onsdag är kommen! Väderstatus: Snö och iskalla vindar. Inte så trevligt alls. I måndags trodde man att det skulle vända då solen sken och det droppade från taken, men tji fick jag och det var oväder dagen efter och även idag. Men jag deppar inte för det!

Vad har hänt idag då? Jag har ätit en rejäl frukost, ätit en lunch bestående av sushi, ätit en pannpizza  med parmesan, mango chutney och parmaskinka.  Jag har även njutit  av mina Branflake bars. Allt hemmagjort såklart. Tro nu inte att det enda jag gör om dagarna är att sitta och äta god mat, nehe du. Jag har även gymmat, dragit tapeter, gått på en rask promenad hem till mormodern och så har jag sovit en stund. Det var det hele det.

Nu så ska jag nog gå och knapra på ett äpple. Eller en apelsin. Eller en kiwi. Eller så tar jag en chokladbit.

Herrå!


Bild tagen i måndags.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jesper skvallrade om att du hade en till blogg med vardagstema=) Roligt att se hur ombyggnationerna går :)

2009-03-12 @ 22:53:53
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Sara: Haha, så han har skvallrat han :P Såg på din blogg att du hade gjort sushi och jag vart så inspirerad att jag var tvungen att göra det själv :)

2009-03-14 @ 10:11:43
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0