Leurdaug

Kanske dags att skriva av sig lite här då. Mycket att göra och mina dagar ser ungefär ut så här:

- Vaknar kvart över 4
- Åker till skolan 05.55
- Är i skolan 08.25 - 15.30
- Åker hem från skolan
- Hemma 18.00
- Äter
- Sover
- Pluggar
- Sover

Och så börjar det om igen. Är ganska trött om dagarna men jag klagar inte. Det går bra! Är det något jag är bra så är det att inte klaga. Det kan vara värre, som jag ofta tänker. Fast igår avslutades dagen lite lustigt och läskigt, men idag är jag prima ballerina igen!

Just nu bakar jag, det blir min favoritlimpa igen. Så nedrans god! Sen blir det nog en promenad med mor min. Lite plugg och så ska jag ta det lite lugnt. Lite hämtmat ikväll också och så blir det nog en bra film! Härligt väder är det ju ute också! Goodie goodie!

DJ Bäjbi Melin har talat.

Kommentarer
Postat av: Sazzo

Nej uch ja skulle vara jobbigt att gå upp sådär tidigt:O fattar inte hur du orkar :) Men en eloge till dig my friend ;)

2009-09-28 @ 10:55:50
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Thanks Saz ;)

2009-09-28 @ 14:14:48
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0