Möklinta calling

En uppdatering kanske skulle sitta på sin plats. Eller kanske inte. Men äniväj. Det är mest roligt för en själv att sitta och titta på vad man skrivit för värdelöst genom tiden. Jag har konstaterat en sak: det är inte så värst mycket vettigt som har klottrats ner här inne. Men däts who aj äm! En ovettig person. Eller jag är ju ganska vettig. Men det finns kanske olika stadier av vettighet. Nu känner jag att detta inlägg börjar lida mot en konstig konversation med mig själv och som just är ganska ovettig. Äsch.

Men. Om jag ska ändå komma fram till någe. Jag är hemma för tillfrisknande idag. Har varit rejält förkyld sen i fredags och nu har det satt sig på luftrören och jag hostar så pass att jag skulle kunna fälla kinesiska muren (ja, det vore väl för roligt egentligen). Men det kunde varit värre! (Som att fälla Kupolen, var skulle Nina shoppa då egentligen? Einte braaw)

Nu ska jag göra lite vettigt. Som att plugga. Men det är kuligt då man får hålla på med något man är intresserad av. Nej, jag pluggar inte till kaninskötare.

Baaaaj från Mafioso Melin




Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha! riv kupolen om du känner för det.. jag ska nog kunna överleva ;)

2010-02-18 @ 13:57:20
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, säkert?

2010-02-20 @ 17:37:52
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0