Lång tajm agå

Snurrehopp! Kanske dags att klottra lite mer här igen. Går ju i vågor det där. Ibland är man totalt ointresserad av allt som har med bloggar att göra, men ibland så händer det à la Triss. Och idag är dagen kommen.

Jobbar dagarna långa. Tidsuppfattningen har tappat fotfästet och dagarna bara flyger på. En normal dag kan beskrivas på det här sättet:

- Nämen oj, redan dags att gå upp?! 5 minuter till bara (läs 20 min).
- Jaha, dags att börja rappa på lite. Bussen går om 10 minuter och jag sitter fortfarande i pyjamasen.
- Powernappar på bussen.
- Work work. Oj, är klockan redan 13,00?!
- Lunch, som oftast går alldeles för fort.
- Work work. Oj, är det redan dags att gå hem?!
- En viss väntan på bussen och hemma 18.00.
- MAAAAT
- SÖÖÖMN
- GLAAASS
- Schlappa litte
- MARIOO
- SÖÖÖMN

Nu har ni eran bild klar och tydlig. För nu är det dags att köra slutspurten innan jag beger mig hemåt vid halv 5. Adios amigos. Inte för att jag har några. Men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0